تا کی ؟

بارا ن عشق THE RAIN OF LOVE

یک آرزو دارم:یکدیگر را دوست بداریم و به عقاید و نظرات دیگران احترام بگذاریم.در برابر عشق و محبت قدرشناس باشیم.ولی هرروز شاهد پیشرفت رفتارهای ضداخلاقی هستیم!


تا کی عاشق باشم و از عشقم دور؟ تا کی اسیر تنهایی هایم باشم و از یارم دور …..؟

 

تا کی باید به خاطر دوری تو اشک بریزم و حسرت آن دستهای گرمت را بکشم…؟

 

تا کی باید از خدای خویش التماس کنم تا تو را به من برساند ، نزدیک و نزدیک تر کند


تا بتوانم تو را در آغوش بگیرم؟… تا کی باید صدای غم انگیز آواز مرغ عشق را بشنوم

 

و دلم برایت تنگ شود؟ تا کی باید غروب پر درد عاشقی را ببینم و دلم بگیرد!

 

تا کی باید تنهایی به خورشیدی که آرام آرام به پشت کوه ها می رود نگاه کنم و

 

تا کی باید لحظه ها و ثانیه ها را یکی یکی بشمارم تا لحظه دیدار با تو فرا رسد؟ خسته ام !

 

یک خسته دلشکسته یک عاشق دور از معشوق…. عاشقم ! یک عاشق دیوانه بی سر و سامان …..

 

تا کی باید کنج خلوت دلم بنشینم و با قلم و کاغذ درد دل کنم؟

 

تا کی باید دلم را به فرداها خوش کنم و پیش خود بگویم آری فردا وقت رسیدن است!

 

تا کی باید در سرزمین عشاق سر به زیر باشم و چشمهای خیسم را از دیگران پنهان کنم؟

 

تا کی باید بگویم که عاشقم ، ولی یک عاشق تنها ، عاشقی که معشوقش در کنارش نیست!

 

تا کی باید به انتظارت زیر باران بنشینم و همراه با آسمان بنالم و ببارم….

 

و تا کی باید با دستهای خالی ، با آغوش سرد ، با دلی خالی از آرزو و امید ، با چشمانی

 

خیس وقلبی غمگین زندگی کنم؟ آری تا کی باید تنها صدای مهربان تو را بشنوم

 

ولی در کنار تو نباشم عزیزم! تاکی؟



نظرات شما عزیزان:

ناشناس
ساعت2:42---3 خرداد 1392
گلم سلام...به زور نخواه ..من هم عاشق بودم عاشقی که شهر رو بهم ریختم.روزها و شب ها و ماهها نخوابیدم.هیچی نخوردم سجده ها کردم ..مستی ها کردم..به زور دعا و خیلی چیزها رسیدم و اینک که مدت کمی گذشته پشیمونم چون به زور از خدا خواستم و به زور به دستش آوردم اما کاش در تب همان عشقش میمردم تا حال که پشیمان شده ام چون دیدم اونی نبود که فکرشم کنم...گلم به زور نخواه بگو خدایا اگه تقدیر خیری هست بشه اگه نه خودت سردم کن..این بهتره نازنینم..
البته ببخش که فضولی کردم.اتفاقی به وبت اومدم و شاید هم هرگز مسیرم دوباره نخوره بیام اما فدای اشکهایت به زور نخواه..بسپر اون بالا دست خدا ..اگه خیر هست بشه


باران
ساعت21:19---28 آبان 1390
تا وقتی که معشوقت بگذره
از خونوادش بگذره.
از تمام خواسته های دنیاییش بگذره
تا وقتی که بفهمه و درک کنه ارزش زندگی به این چیزا نیست
تا وقتی درک کنه .....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 1 آبان 1390برچسب:,ساعت20:31توسط عاشق باران | |